22 Nisan 2013 Pazartesi

ODY Belgesi

Pek çok online iş sahipleri sosyal ağ duymuş ama bu ağların gençlik ve iş genç pazarı hedefleyen değilse, o zaman olmamalı 'hitap izlenimi altında çünkü bir reklam aracı olarak kullanmak için tereddütlü var t onların zaman kaybetmeyin. Onlar da değerini görmek için başarısız. Bu varsayım tamamen yanlıştır; birçok sosyal ağ siteleri hedef kariyer uzmanları değil, gençler. Profesyoneller yaklaşık% 65 kişisel ve mesleki sosyal ağ siteleri kullandığınız Kurumsal Verimlilik raporları Enstitüsü tarafından yapılan bir araştırmaya. ODY Belgesi Aynı ankette en profesyonelleri LinkedIn'de çekilmek ortaya koymaktadır, MySpace ve Yahoo360 tarafından yakından takip. Sosyal Ağ ile Tasarruf Eğer emrinde milyonlarca kullanıcı varsa, neden bile bir PPC kampanyası ile web sitesi trafiğini satın almak ister ki? Bunun yerine, online pazarlama planı için sosyal ağ stratejileri ekleyin ve kendinizi biraz para kazanmak. MasterCard dahil olmak üzere çok sayıda şirket, sosyal ağ uygulamaları, ODY Belgesi bloglar ve fotoğraf galerileri ile gelir elde edilir. Aslında, Yahoo! Kıdemli Ürün Müdürü Laura des Dorides göre, artık Yahoo! Network mikro web siteleri (örneğin web siteleri bir şirketin bir marka teşvik yönelik) satın birçok şirket talep sosyal pazarlama araçları gibi Facebook uygulamaları ve Flickr fotoğraf galerileri-be dahil. Onlar bu araçlar trafik oluşturmak anlıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder